Isiklik vastutus- kas seda saab nõuda või võimaldada?

Juhid pöörduvad minu poole arenguprogramme tellides teemaga, et organisatsioonis soovitakse suurendada isikliku vastutuse võtmist. Tundub ju üsnagi loogilise ootuse ja […] […]

Loe rohkem
Kaebekiri- kas kliendile või teenindajale?

KAEBEKIRI- kas teenindajale või kliendile? Mõned päevad tagasi sõitsin ühelt meeskonnapäevalt koju, läksin õhtul ca 20 paiku Selverisse toiduvarusid täiendama […] […]

Loe rohkem
Väärtuspõhine juhtimine- miks ja kuidas?

Juhid peavad tegelema inimestega! Juhtimiskvaliteeti tuleb tõsta! Eestvedamise ja liidriksolemine on kvaliteedimärk! Väärtuspõhine juhtimine on parim! Coachiv juhtimine on MUST! […] […]

Loe rohkem
Kuidas meeskonna coaching päriselt saab kasulik olla?

Kuidas, millal ja mil viisil saab meeskonna coaching olla kasulik organisatsioonile? 27. jaanuaril rääkisime koos Aili Nurmeotsaga meeskonna coachingust. Peamised […] […]

Loe rohkem
Mis põhjustab töösoorituse langust ja kuidas seda tõsta?

[…]

Loe rohkem
2022 kokkuvõte

KOGEMISED JA RIKASTUMINE 2022 aastal on olnud meeletult palju kogemusi ja ägedust- uusi kliente nii erinevatest valdkondadest, vahvaid ideid ja koostööprojekte, […] […]

Loe rohkem
Mentorlus, coaching, supervisioon- kellele mida, millal ja miks?

Mentorlus, coaching, supervisioon- kellele mida, millal ja miks? Tõusvas trendis on koolituste kõrval kasvanud mentorlus ja coaching, kuid suhteliselt madal […] […]

Loe rohkem
“Pekki” need eesmärgid, tahan ellu jääda!

“Pekki” need eesmärgid, tahan ellu jääda! Sellised sõnad hüüdis üks klient kolleegi supervisiooni sessioonil. Kust selline emotsioon? Pidevad muudatused, tööjõupuudus, […] […]

Loe rohkem
Mis asja sa seal coachingus teed?“

Ikka ja jälle pöörduvad minu poole inimesed küsimusega, et mis kuradi imeloom see coaching siis ikkagi on? Küll öeldakse „Äh, […] […]

Loe rohkem