Vigadest õppimine: kas klišee või päriselt toimiv tegevus?
Eksimine on inimlik, kuid miks reageeritakse töökohtadel vigadele tihti üle ja keskendutakse hukkamõistule? Kui juht ja meeskond suudavad vigadest õppida, […] […]
Eksimine on inimlik, kuid miks reageeritakse töökohtadel vigadele tihti üle ja keskendutakse hukkamõistule? Kui juht ja meeskond suudavad vigadest õppida, […] […]
Viimase kolme aastaga on juhtimine omandanud uue tähenduse. Varasemad oskused ja tugev protsessijuhtimine on pigem jäänud tagaplaanile ning esile on […] […]
On vana tõde, et ettevõttesse tööle tulles liitutakse nimelt ettevõttega, lahkutakse aga juhi juurest. Juht on see, kellest sõltub ettevõtte […] […]
Juhid pöörduvad minu poole arenguprogramme tellides teemaga, et organisatsioonis soovitakse suurendada isikliku vastutuse võtmist. Tundub ju üsnagi loogilise ootuse ja […] […]
KAEBEKIRI- kas teenindajale või kliendile? Mõned päevad tagasi sõitsin ühelt meeskonnapäevalt koju, läksin õhtul ca 20 paiku Selverisse toiduvarusid täiendama […] […]
Juhid peavad tegelema inimestega! Juhtimiskvaliteeti tuleb tõsta! Eestvedamise ja liidriksolemine on kvaliteedimärk! Väärtuspõhine juhtimine on parim! Coachiv juhtimine on MUST! […] […]
Kuidas, millal ja mil viisil saab meeskonna coaching olla kasulik organisatsioonile? 27. jaanuaril rääkisime koos Aili Nurmeotsaga meeskonna coachingust. Peamised […] […]
[…]
KOGEMISED JA RIKASTUMINE 2022 aastal on olnud meeletult palju kogemusi ja ägedust- uusi kliente nii erinevatest valdkondadest, vahvaid ideid ja koostööprojekte, […] […]